wtorek, 8 kwietnia 2014

Glonojad, wegetariańsko,szybko, tanio, PYSZNIE! Kraków



Paluszki warzywne ( lekkie, delikatne, z całym groszkiem i kawałkami warzyw ) z pikantnym sosem ( marchewkowym? )
2 sałatki do wyboru z baru sałatkowego: z buraków ( pieczone /gotowane? ) z rukolą - wysmienite.
Z zielonej fasolki, chyba jeszcze lepsza.
Jako dodatek pieczone ziemniaczki z ziołami.




 Quesadilla - bardzooooo pikantna!

 Przy dobrej słonecznej pogodzie można usiąść w ogródku i podziwiać widok na mój ulubiony Plac Matejki.

Takie cuda w wegetariańskim Glonojadzie na Placu Matejki w Krakowie.

Największe PLUSY

- bardzo świeże produkty ( nie były zwiędnięte, podsuszone, zleżane! nic z tych rzeczy! )
- szybka obsługa ( już po 7 min, talerze były na naszym stole )
- niskie ceny ( jeden i drugi zestaw po 14 zł )
- duże porcje ( zarówno ja, jak i moja koleżanka nie byłyśmy w stanie zjeść wszystkiego, a przyszłyśmy bardzo głodne! )

Minusy:

brak


Najbardziej żałuję tego, że dopiero po 6 latach mieszkania w Krakowie dopiero teraz tu dotarłam, pomimo tego, że słyszałam o tym miejscu już wielokrotnie.

Polecam wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz