czwartek, 18 kwietnia 2013

Amarantus i Dobra Kaloria

Kolejny wynalazek ze sklepu ze zdrową żywnością. OWSIANKA KRÓLEWSKA  z amarantusem i jabłkiem suszonym. Skoro już cieplej, nie chce mi się gotować owsianki. Tosty francuskie chwilowo w zawieszeniu ze względu na brak "wiejskich" jajek. Tych sklepowych nie jadam.

owsianka z amarantusem / jogurt / mandarynka / dżem truskawkowy

Największym plusem mieszanki jest fakt, że więcej jest amarantusa niż płatków owsianych. Więc smakuje WYBORNIE :) Samych płatków z jogurtem bym nie zjadła. "Rośnie w ustach"

9 komentarzy:

  1. Nie jestem przekonana do owsianek ale tej bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam owsianki :) ale wolę na ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się chyba nie najadła i nie lubię jogurtów 0% :D ale sama w sobie mieszanka godna sprobowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie i tak kolorowo ^__^ A powiedz mi, czy to ziarno amarantusa jest jakoś przetworzone? Bo ja mam w domu takie surowe...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz informacje o ziarnie amarantusa: http://www.ekoprodukt.pl/nasze-marki/ekoprodukt/ziarna-swiata/ziarno-amarantusa/
      W odróżnieniu od poppingu, czyli ziarna ekspandowanego, wymaga gotowania.

      Usuń
  5. Wygląda jak "ryż preparowany". Lekkie i miękkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kate, czy chcesz na akcję przepisy z wszystkimi możliwymi formami, w jakich amarantus jest dostępny, czy tylko chodzi Ci o przepisy z poppingiem amarantusowym?

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja polecam platki owsiane z jogurtem. Jesli zostawisz je na pol godziny to staja sie mieciutkie a jogurt staje sie aksamitny. Do tego owoce i prażone platki migdalow. Stosuje platki blyskawiczne.

    OdpowiedzUsuń