poniedziałek, 7 lipca 2014

"Tabbouleh" dietetycznie i lekko.






 Warzywa ( z podanym Indeksem Glikemicznym):

- pomidor (30 IG)
- mały ogórek (15 IG)
- papryka (15 IG)
- grillowana cukinia (15 IG) 
- grillowany bakłażan (20 IG )
- mała cebula (15 IG)
- duży pęk natki pietruszki (5 IG)


Kasza
Udało mi się kupić gotową mieszankę kus-kus (50 IG). W składzie poza kaszą znalazły się jeszcze jako dodatek smakowy:  suszona mięta, suszona pietruszka, suszona kolendra, suszone pomidory, suszona marchewka.



Dressing: 
- oliwa z oliwek ( 0 IG)  
- sok z cytryny ( 20 IG )



WYKONANIE

Cukinię i bakłażana zgrillowałam w piekarniku ok 15 min. Warzywa pokroiłam w drobne kawałki. W międzyczasie przygotowałam kus-kus. Wystarczyło zalać go gorącą wodą, przykryć i odczekać 20 min. Kiedy kasza przestygła, połączyłam z warzywami, dodałam 2 łyżki oliwy i sok z cytryny. Najlepiej smakuje, kiedy schłodzimy potrawę w lodówce ok 1h.




*****
ENGLISH VERSION

Vegetables (with the glycemic index): 

- Tomato (30 IG) 
- Small cucumber (15 IG) 
- Pepper (15 IG) 
- Grilled zucchini (15 IG) 
- Grilled aubergine (20 IG) 
- Small onion (15 IG) 
- A large bunch fresh parsley (5 IG) 

Couscous
I  bought a ready-mix couscous (50 IG)

Dressing
- Olive oil (0 IG) 
- Lemon juice (20 IG) 


Grill zucchini and aubergine in the oven about 15 minutes. Sliced ​​the vegetables into small pieces. In the meantime, I prepared couscous. It was enough to pour it with hot water, cover and wait 20 minutes. When it was cool, I combined with vegetables, I added 2 tablespoons of olive oil and lemon juice. It tastes besser when you cool dish in the refrigerator about 1 hour.


Płaski brzuch- posiłki dietetyczne
Wegetariański obiad III Cukinia 2014

1 komentarz: